Frequently Asked Questions
Vind hier alle veelgestelde en recent gestelde vragen met de antwoorden op deze vragen!
Verzending, levering en privacy
Op de pakketten die wij opsturen staan alleen jouw adres en jouw naam. Dit doen wij omdat wij voor iedereen een veilige en vertrouwelijke omgeving willen creëren. Op de pakketten die wij versturen staan geen teksten of foto’s die iets te maken hebben met onze producten.
De gegevens die we van jou nodig hebben zijn natuurlijk bedoeld om je pakket te kunnen leveren op het juiste adres. Als er een fout is gemaakt kunnen wij op deze manier ook gemakkelijker contact met u opnemen, zodat wij het probleem het zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. De gegevens die wij van u vragen zijn in goede handen en zullen niet worden gedeeld met derden of gebruikt worden voor andere doeleinden.
Wij leveren alleen aan echte bestaande post adressen. Wij leveren dus niet naar postbussen, openbare plaatsen, postkantoren, bedrijven, winkels of soortgelijke adressen.
Om onze pakket snel en veilig te laten bezorgen werken wij samen met het postbedrijf PostNL.
De douane kan altijd je pakket controleren, het maakt dus niet uit hoe een pakket wordt verzonden. Omdat wij aan veel landen leveren is het voor ons onmogelijk om bij te houden wat de status van het cannabis beleid is in de regio waar jij vandaan komt. Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om jezelf op de hoogte te stellen van de wetgeving op dit moment. Als jij hier vragen over hebt raden wij jou aan om een advocaat of jurist te raadplegen.
Onthoudt altijd dat Wildstrains.nl niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor wettelijke overtredingen.
Zodra de betaling voor je bestelling is ontvangen zullen wij de zaden zo spoedig mogelijk verzenden. Bestellingen worden alleen verzonden op werkdagen.
Door samen te werken met PostNL streven wij er naar om u bestelling zo snel en veilig mogelijk te laten bezorgen. Omdat wij gevestigd zijn in Nederland, is er een kans dat het voor landen op een langere afstand een paar dagen langer duren. Onze gemiddelde verzendtijd ligt tussen de 3 en 5 werkdagen.
Je kunt je bestelling wijzigen totdat je daadwerkelijk betaald hebt. Als de bestelling uit ons magazijn is verzonden hebben wij geen controle meer over de bestelling en kunnen wij deze niet meer wijzigen. Wildstrains.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele bijkomende kosten die betaald moeten worden omdat de gegevens van een bestelling niet goed zijn ingevoerd.
Je kunt de bestelling 7 dagen na ontvangst retourneren , afhankelijk van de reden worden de kosten die hier aan verbonden zijn door ons vergoed.
Ja, je kunt kiezen om je bestelling gewoon via de brievenbus te laten bezorgen. Ook kun je kiezen om een bestelling aangetekend op te laten sturen. Bij een aangetekende brief zal de ontvanger de bestelling zelf in ontvangst moeten nemen. De kosten hier van zullen voor jou zelf zijn.
Als het pakketje om welke reden dan ook niet geleverd kan worden zal deze automatisch worden terug gestuurd naar ons postadres. Als wij een pakketje terug krijgen zullen we gelijk contact opnemen op het probleem op te lossen.
We kunnen geen informatie verstrekken over de wettelijke status van onze producten in het land/gebied waar jij woont en/of verblijft. Omdat wij aan veel landen leveren en de regels per land steeds worden aangepast is het voor ons onmogelijk om dit te controleren. Om exacte uitleg te krijgen betreft de wettelijke status van onze producten in jouw regio kun je het beste een advocaat of jurist kunnen raadplegen.
Wij bieden een aantal vertrouwelijke betaalmogelijkheden aan waaronder:
iDEAL
Bancontact
OnlineÜberweisen
SofortBanking
Bank transfer
GiroPay
Bitcoin
Instructies over het uitvoeren van de betaling worden verstrekt op het moment dat de bestelling word uitgevoerd. Gelieve alle aanwijzingen en vragen aandachtig te volgen in verband met fouten.
De zaden worden zorgvuldig en droog verpakt en opgestuurd in 2 enveloppen voorzien van bubbel folie zodat de producten goed beschermd blijven. Op de buitenkant van het pakketje worden jouw voor en achternaam en jouw adres getoond zodat het pakketje bezorgd kan worden. Naast deze gegevens staan er geen andere gegevens of details die het pakketje zouden kunnen linken met die inhoud of het einddoel van de inhoud.
Retourneren
Om een terug betaling te ontvangen dien je de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst terug te sturen.
Neem contact op met onze klantenservice en vergeet niet het bestelnummer te vermelden zodat wij weten met welke bestelling wij te maken hebben.
Afhankelijk van de reden zullen wij de kosten vergoeden.
Als jij zelf aansprakelijk kan worden gesteld voor een fout die gemaakt is zullen wij de kosten niet op ons nemen.
Wij zullen de zaden alleen vergoeden als de verpakking waar deze in zitten nog niet open of los is gemaakt
Verzendkosten binnen Europa
Wij verzenden naar de onderstaande landen. Voor de prijzen kunt u kijken bij Shipping Details.
Netherlands
Belgium
United Kingdom
Spain